16:19

Nie bylo mnie tu naprawde dosc dlugo i wracam do was z dosc nietypowym- bo kosmetycznym- postem. Przyznam szczerze, ze wiele razy zbieralam sie do tego, aby podobny post w koncu tu zamiescic, jednak zawsze wydawalo mi sie to niepasujace do ogolnej tematyki tego miejsca. Dzis stawiam jednak na brak jakichkolwiek uprzedzen i wrzucam tutaj to, co mi sie zywnie podoba. 
Oto lista kosmetykow, jakich uzywalam i uzywam po dzien dzisiejszy:

 Paletka do konturowania z nyxa. Oceniam na 5+

 Moj ulubiony podklad z astora, ktorego mam juz 3 opakowanie + pierwszy podkad jaki wpadl mi w rece w ciemniejszym odcieniu. 
Mieszam oba.


Pedzle z zoevy- uwielbiam!

 maxfactor masterpice 3in1 + jakis tusz z douglasa



 Eyelinera uzywam bardzo sporadycznie, to pierwszy jaki wpadl w rece. Dosc szybko sie rozmazuje na moim oku.




9 comments:

  1. Uwielbiam perfumy Moschino I Love, I Love :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez! Zwlaszcza latem ze wzgledu na cytrusowy zapach :) Na jesien szukam innych, ale nie mam jeszcze nic konkretnego na oku

      Delete
  2. Tych, które prezentujesz, jeszcze nie stosowałam.

    ReplyDelete
  3. Świetne kosmetyki! :) Bardzo podoba mi się to ,,tło'' do zdjęć :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    ReplyDelete
  4. Jak sprawdza się podkład Astor którego używasz? :) Aktualnie używam pudru w kamieniu tej marki i jestem ciekawa jak sprawują się podkłady. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest swietny! utrzymuje sie naprawde dlugo na twarzy i przede wszystkim rewelacyjnie kryje :) byl to pierwszy podklad od dluzszego czasu, ktory mnie nie uczulal i nie sprawial, ze moja skora na twarzy nie czula sie zmeczona za kazdym razem, gdy nakladalam jakikolwiek kosmetyk na twarz i co najwazniejsze- nie wysuszal mi jej. moge polecic z reka na sercu :)

      Delete
  5. Fajny niezbędnik :) Muszę przyznać, że mój jest dużo skromniejszy ;)

    ReplyDelete
  6. Fajne pędzle:) Nawet podkład rozprowadzam pędzlem. Polecam:). Pozdrawiam, Renata

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Martyna Krajewska , Blogger