17:35

Eppstein, Germany










 


12 comments:

  1. Uwielbiam takie wpisy! Gdzie zdjęcia mówią same za siebie :) Super, pozdraiwam

    ReplyDelete
  2. wygląda nostalgicznie. jakby czas ominął szerokim łukiem...

    ReplyDelete
  3. wygląda nostalgicznie. jakby czas ominął szerokim łukiem...

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam niemieckie klimaty :). Jak jeżdżę do mojej mamy to zawsze zachwycam się tymi domkami, jak pięknie mają zadbane ogrody :). Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Jaki cudowny klimat,mieszkasz tutaj? :) zazdroszcze widoków, chociaż moje też sa niczego sobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie, jednak do Eppstein mam stosunkowo niedaleko-ok 50km :)

      Delete
  6. Cześć! A ja czuję niedosyt, chciałabym dowiedzieć się więcej o tym miejscu ... :)

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia piękne, ciekawe, tajemnicze i może ta tajemniczość prosi mnie o jeszcze :)
    pozdrawiam

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia , super widoki ;)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Martyna Krajewska , Blogger